Tanınmış alim, görkəmli türkoloq, mərhum akademik Mədəd Çobanovun əziz xatirəsinə həsr olunmuş "Ölüm son deyil" poeması, yazıçı-şair İsaxan İlyazoğlunun yaratdığı bədii abidədir. Yüksək insani keyfiyyətlərə malik olan Mədəd Çobanovun elmi-pedaqoji fəaliyyətini, ictimai-siyasi həyatdakı rolunu,
Nurlan Kalıbekov, müasir Qırğız ədəbiyyatının tanınmış şairlərindən biridir. Onun yaradıcılığı, post-sovet dövründə Qırğız ədəbiyyatının inkişafına mühüm təsir göstərmişdir. N. Kalıbekov, həm də sosial və psixoloji məsələlərə dair dərin təhlilləri ilə seçilir. O, öz əsərlərində insan ruhunun və
Balaca olanda deyirdim hərdən: Yağış hardan gəlir? Göy ağlayırmı? Mənə cavab verərdi atam bezmədən, Yağan buludların göz yaşlarıdı. Suallar atama maraqlı gəlir, Səbrlə oturub sonra dillənir, Gah gülümsəyir, gah da kükrəyir, Gah da zarafata vurub azca kövrəlir. Atama sorardım: Niyə var bu ay?
Müasir Azərbaycan poeziyasının tanınmış simalarından olan Solmaz Elqızı həm ruhun, həm də düşüncənin şairidir. Onun yaradıcılığı təkcə bədii zövq deyil, mənəvi dərinlik və fəlsəfi baxış tərzi ilə seçilir. Şairin poeziyasında insan, təbiət, dil, kitab, yurd sevgisi və ilahi başlanğıc bir-biri ilə
Mahira Nağıkızı, Azerbaycan edebiyatının modern düzyazı geleneğinde benzersiz bir konuma sahiptir. Eserleri hem dil zenginliği hem de psikolojik derinliğiyle öne çıkar. Nağıkızı 'nın eserlerinde aile, çocukluk anıları, doğa gözlemi ve ekolojik çevre temaları bir araya gelerek okuyucuya hem estetik
Onu ilk dəfə 1986-cı ilin sentyabrın 2-də görmüşəm. Qrup uşaqlarımız Bakının hansısa bir məktəbində "passiv praktika"da idi. Ora çatanda qrup uşaqlarının arasında 2 qərib adam da gördüm: Biri bəstəboy, gözlərinin dərinliyində parlaq bir həyat işığı olan, o biri isə nisbətən hündürboy, gözlərinin
Keçmiş tələbəm- Müşfiq Çobanlı cavandır, istedadlıdır, hissləri, duyğuları mənəviyyatı və əməli fəaliyyəti ilə Borçalıya bağlı, Borçalını hərtərəfli yaşayan ziyalıdır. O, Borçalının bağlı-büsatlı, səfalı, həmişə qonaqlı-qaralı, sazlı-sözlü bir kəndində - Darvazda dünyaya gəlmiş, orta məktəbi də elə
1978-1983-cü illərdə A.S.Puşkin adına Tbilisi Dövlət Peda-qoji İnstitutunda mənim sevimli müəllimim olmuş görkəmli dil-çi-alim, tanınmış türkoloq, filologiya elmləri doktoru, pro¬fes¬sor Mədəd Çobanovun ömür səhifəsinə nəzər yetirdikdə onun insani keyfiyyətlərini səciyyələndirən iki cəhəti xüsusilə
Uşaqlıq illərindən tandığım, el-obamızın fəxri, görkəmli türkoloq alim, Nyu-York Elmlər Akademiyasının həqiqi üzvü, filologiya elmləri doktoru, professor Mədəd Çobanov haqqında keçmiş zamanda söz demək həqiqətən çətindir. Mədəd müəllim Borçalının Darvaz kəndində dünyaya göz açmış, uşaqlıq və
TƏBRİK EDİRİK!.. ADPU-nun Quba filialında uğurlu pedaqoji fəaliyyətinə, gənc nəslin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyəsi sahəsindəki əməyinə görə və 60 illik yubileyi münasibətilə baş müəllim Xudayar Daşdəmirov və uğurlu pedaqoji fəaliyyətinə, gənc nəslin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyəsi sahəsindəki
HƏSƏN MİRZƏYEV tanınmış dilçi alim, ictimai xadim, millət vəkili, əsl vətəndaş olmaqla bərabər, həm də sevimli ali məktəb müəllimlərimdən biri kimi yaddaşımda dərin iz qoyub. Tərəfimdən xoş təəssüratlarla xatırlanır; böyük hörmətlə yad edilir... dərin ehtiramla anılır... O həm də bir şair kimi
UNUTSAQ, UNUDULARIQ!.. Artıq 12 ildir ki, professor Abbas Hacıyev cismən bizim aramızda olmasa da, onun əziz xatirəsi bizlərin - minlərlə tələbələrinin, eləcə də bütün onu tanıyanların qəlbində yaşayır və əbədi olaraq yaşayacaqdır!..
16 sentyabr 2002-ci ildə Kürdəmir şəhərində anadan olub. 2008-ci ildə Kürdəmir şəhər M.Ə.Rəsulzadə adına 2 saylı tam orta məktəbin birinci sinfinə daxil olub. 2019-cu ildə həmin məktəbi müvəffəqiyyətlə bitirərək, yüksək balla Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin (ADPU) Filologiya fakültəsinə
Dünya təhsil sisteminə inteqrasiya pedaqoji elmimizdə yenilik axtarışlarına fərqli istiqamət verdi. İlk növbədə təlim metodlarının təkmilləşdirilməsi, yeni texnologiyaların öyrənilməsi, zənginləşdirilməsi ciddi vəzifə kimi qarşıya qoyuldu. Fəal təlim formaları, təbiidir ki, yeni texnologiyaların
Ömrümün payızı Elə bil ömrümün payız fəslidi, Tökülür qəlbimə qəm xəzəl kimi. Kövrəkcə boylanır könlüm keçmişə, Baxır xatirəyə bir nəzər kimi. Niyə ömrümə tez gəldi payız ? Açan çiçəklərim yaman tez soldu. Sevincim bir anda kədərə dönüb, Dumanlı keçmişin izində qaldı. Hələ yaşayacam bu payızı
Mən sevə bilmədim səni sən kimi, Səni özüm kimi sevdim, bağışla. Düşdüm qədəminə ümidlərimin, Sevinc də, kədər də yedim, bağışla. Bəlkə də, zərərsən, bəlkə, xeyirsən, Sən bu naxışınla yerin, göyünsən. Mənə qohum deyil, yaxın deyilsən, Heç bilmirəm, necə edim, bağışla. Hərdən itirirəm, tapıram
Ədəbiyyat təlimində istifadə olunan metod və vasitəlrinin ilkin variantları fənnin öyrədilməsi ilə bir vaxtda meydana gəlmişdir və deməli, tarixən qədimdir. Fənnin məzmununda zaman-zaman baş verən yeniliklər öyrətmə və öyrənmə vasitələrində də dəyişikliyi labüd etmişdir. Lakin etiraf edilməldir ki,
Dialekt və şivələrin öyrənilməsi, hər tərəfli şəkildə tədqiq edilməsi ədəbi dili linqvistik müqayisə müstəvisində öyrənmək baxımından da çox yaxşı material verə bilir. Dialekt və şivə sözlərində millilik çaları, ayrı-ayrı-anlayışların müxtəlif lüğəvi vahidlərlə ifadə imkanları daha geniş olur. Eyni
Xalqımızın belə bir fəlsəfi deyimi var: “Niyyətin hara? mənzilin də ora”. İnsan öz xəyallarında nəyə üstünlük verirsə, həmin arzulara çatmağın da yollarını müəyyən edir, və onlara çatmaq uğrunda fədakarlıqla mübarizə aparır. Vətəninə, xalqına layiqli vətəndaş olmaq hər bir insanın özündən, aldığı
S. Hüseynoğlu Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin dosenti Ədəbiyyat tarixinin dövrləşdirmə konsepsiyası və inkişaf mərhələləri Ömrü yüzillərlə ölçülən ədəbiyyat tariximizin bu günün – yeni Zamanın verdiyi əlverişli imkandan bəhrələnərək gerçəklik zəminində və hər cür basqı, təzyiqdən azad